Translate

poniedziałek, 29 września 2014

Nowość u Hugo Boss - Ma Via-


Hej. czy wiesz że Hugo Boss postanowił nas ponownie zaskoczyć ? 
Jego kolejną niespodzianką dla Nas było stworzenie delikatnych perfum z podkreślającymi nutami zapachowymi niezależność silnej kobiety.
To  Ma Vie reklamowane przez ambasadorkę (wcześniejszych edycji  Boss Nuit i Boss Jour )  Gwyneth Paltrow.

Jak pisze producent, inspiracją do stworzenia tej kompozycji perfum była silna i niezależna kobieta, która przerywa na chwilę codzienne aktywności, aby afirmować zwykłą, przyjemną chwilę: promienie słonca na skórze, dotyk wiatru czy spacer do domu o świcie, 
W takich chwilach konieta 'Ma Vie' czuje jak niezwykle cenne jest życie.



                     ♥ nuta głowy: kaktus
                     ♥ nuta serca: jaśmin, róża, frezja
                     ♥ nuta bazy: nuty drzewne, cedr   





Ja, swoją próbkę perfum HB " Ma Vie" dostałam kilka dni temu w jednej z perfumerii. 
Dobra, zobaczymy co tym razem ciekawego  wymyślili.
Gdy wróciłam do domu i otworzyłam buteleczkę poczułam lekki, delikatny zapach świeżych kwiatów. To jest to pomyślałam, zostałam oczarowana :). Zapach silnej, niezależnej i delikatnej za razem kobiety sukcesu. Pozostanie Twoją wizytówką. 




Pozdrawiam serdecznie Kendzi



* zdj perfum pochodzą z witryny google foto ,filmik z youtube


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz