Translate

poniedziałek, 8 czerwca 2015

Rituals - Magich Touch Body Cream czyli relax z luksusowym aromatem wiśni i mleka ryżowego

Magic Touch Body Cream z serii Sakura




O historii kosmetyków Rituals możecie przeczytać tutaj --> Here 

Magic Touch Body Cream skradł moje serce. Nie tylko zapachem, który jest tak pięknie kremowo-słodki że masz ochotę go zjeść. Ale również działaniem. Zawiera naturalne składniki mleka, ryżu i wiśni.:)


Opakowanie jest bardzo wygodne. Dobrze trzyma się w dłoni. 






RBC jest kremem bardzo delikatny, nałożony na skórę bardzo szybko się wchłania. Bardzo dobrze nawilża skórę i odżywia ją, co powoduje że staje się ona  promienista. Dodatkowo jest gładka, jędrna i staje się lekko połyskująca.


Zauważyłam też, że nie gryzie się z zapachem moich ulubionych perfum :)



 Prawdę mówiąc daje efekt jedwabiście gładkiej skóry :) 


W skład kremu wchodzi:







Uwielbiam go !! 
Ogólnie wszystkie kosmetyki Rituals pachną tak, że masz ochotę je zjeść :D
Znacie te kosmetyki ? macie swoje ulubione które używacie ?
Pozdzielcie się swoimi odczuciami  podczas stosowania tych kosmetyków.


Pozdrawiam serdecznie Kendzi

5 komentarzy:

  1. Znam ten zapach! Kosmetyki są wprost cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten kremik. Ciekawe czy u mnie również tak świetnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mleko, ryż i wiśnia - mniam, mniam:)
    Muszę koniecznie wybrać się do douglasa i przetestować, strasznie ciekawa jestem tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. rowniez widze go pierwszy raz ale bardzo mnie zainteresowal :) ps. obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń