Translate

piątek, 11 grudnia 2015

Cashmere secret - czyli baza wygładzajca

Baza wygładzajca Cashmere secret
z Dax Cosmetics


( zdj.pobrane z google imagen )

Przyszła do mnie w paczce, razem z innymi kosmetykami które przygotowała dla mnie moja przyjaciółki. W środku znalazła się min. baza Cashmere secret, którą bardzo sobie chwaliła. 
Prawdę mówiąc, nigdy bazy pod makijaż nie stosowałam, bo nie potrzebowałam. Ale z wiekiem :D  robią się pierwsze zmarszczki, i lekkie niedoskonałości ( które powstały w wyniku zbyt długiego przebywania na słońcu ). Stwierdziłam że wypróbuję. Wyszukalam w google informacji na jej temat i opini. I prawdę mówiąc, ma ich bardzo dużo.
Ok przejdzmy do kosmetyku.
 


Co nam oferuje producent ? że dzięki niej cera staje się idealnie gładka i kaszmirowo miękka w dotyku ( i tutaj się  zgodzę)
Producent obiecuje że przez mikrosiateczkę przestrzenną silikonów ( 3d silicone mirco net) perfekcyjnie kryje niedoskonałości cery i delikatnie wyrównuje zmarszczki. Baza matuje cerę do 12godzin ( powiedziałabym że do 8 godzin ). Oraz że jest używana przez większość wizażystów.


Opakowanie: bardzo ładne, takie porfesjonalne :P Koloru srebrnego z przezroczysto-mlecznym środkiem.



Pompka, bardzo praktyczna. Nie wylewająca dużo produktu.




Konsystencja bazy jest żelowa, łatwo się rozprowadza i już w dłoni czujemy jak skóra staje się gładka. Ma się wrażenie żę masz dużo silikonu na dłoni :D

Na zdjęciu wyżej widać ( znaczy, nie widać jej ) po rozsmarowaniu

Skład: cyclomethicone, dimethicone crosspolymer, phenoxyparaben, methylaparaben i perfum

Po zaaplikowaniu bazy i podkładu. Skóra twarzy wygląda naprawdę super. Tak promiennie i gładko.
Można powiedzieć że kosmetyk cud miód... ale... właśnie, jest jedno ale. Po zastowsoaniu bazy, moja skóra reaguje wysypkiem trądziku. Sprawdzałam już kilka razy, i za każdym razem po zastosowaniu wyskakują ( nie chchciałabym pisać że akurat przez tą bazę pojawiają się, bo równie dobrze mogą
wyskoczyć przy zastosowaniu innej ). Może mam aż tak delikatną skórę... . Nie mam pojęcia. 



Pomimo tego jestem z niej bardzo zadowolona i używam jej tylko na specjalne okazjie :)


A czy Wy zancię tą bazę wygładzającą ? Albo macie swoje ulubione które możecie mi polecić ?
Zapraszam do komentowania :)


Pozdrawiam serdecznie Kendzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz