Translate

wtorek, 16 grudnia 2014

Pomysł na prezent cz.2

Pomysł na prezent cz2.
Kolejnym pomysłem na prezent jest kupno biżuterii, nie koniecznie tej srebrnej czy złotej. Kobiety te małe i duże, lubią wszystko co się świeci. Więc  poniżej przedstawiam Wam kilka propozycji:

Ja zawitałam do sklepu Blanco, hiszpanskiej marki. Jest to mój ulubiony sklep, ponieważ pomimo ubrań posiadają dużą gamę biżuterii.

Kolczyki




Naszyjniki







  






                           


















                                                   
Wszystkie dodatki przedstawione w poście możecie kupić --> tutaj <---

Pozdrawiam serdecznie Kendzi








2 komentarze:

  1. bardzo modne są teraz duże, ciężkie naszyjniki. Podejrzewam, że dla większości z nas byłby to fajny prezent ;)

    zapraszam do mnie
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń