Translate

czwartek, 8 stycznia 2015

L`Oreal Professionnel, Serie Expert, Pro - Keratin Refill - Maska z keratyną

Maskę z keratyną firmy Loreal dostałam od swojej fryzjerki w Polsce. Zastosowałam ją według zaleceń, i po pierwszej aplikacji gdzie moje włosy miały być miękkie, puszyste, błyszczące i och achh zrobiły się suche jak siano! Musiałam ratować je przez dwa dni intensywną maską proteinową Midollo di bamboo --> KLIK aby doprowadzić je do poprzedniego satniu. Pięknie mnie pani fryzjerka załatwiła, pomyślałam. I tak wrzuciłam ją do koszyczka z napisem - do oddania -.
Jednak po jakims czasie szukając innego kosmetyku, natrafiłam ponownie na tą maskę. A co tam spróbuje jeszcze raz. I po kolejnej aplikacji nie było już "siana" tylko puszyste, miękkie i błyszczące włosy. Ależ byłam z zadowolona z efektu :) do rana. Gdy wstałam i chciałam uczesać włosy, były oklapniete i lekko przetłuszczone. Wrr... kolejny nie wypał.


Co nam gwarantuje producent:

Ochronno - regeneracyjna maska keratynowa do włosów zniszczonych i łamliwych
Maska głęboko odbudowująca i regenerująca naruszone struktury wewnętrzne zniszczonych włosów. Dosłownie jest to maska korygująca uszkodzone partie włosa dzięki kompleksowi Pro - Keratin, który działa dogłębnie regeneracyjnie na poziomie komórkowym włosów. Skutecznie likwiduje widoczne zniszczenia powstałe w wyniku działania szkodliwych warunków zewnętrznych, takich jak zmienne skrajne temperatury, suchość powietrza, zanieczyszczenia itp. Uelastycznia i dba o stałe nawilżenie włosów, co czyni je nawet aż o 70% mniej podatnymi na złamania i uszkodzenia. Maska szczególnie polecana jest w okresie zimowym i po zimie, by zregenerować uszkodzenia powstałe w wyniku działania niskich temperatur. Może być stosowana przez cały rok.


Sposób użycia
Na umyte i osuszone ręcznikiem włosy nanieść niewielką ilość maski i delikatnie wmasować we włosy na całej ich długości, aż po same końce. Pozostawić na 3-5 minut, po czym dokładnie spłukać ciepłą wodą.




W swoim skladzie ma:
Skład: aqua/water , eteryl alcohol, paraffinum liquidum/mineral oil, dipalmitoylethyl hydroxyethylmonium methosulfate, cetyl esters, cetrimonium chloride, methylparaben, citric acid, sodium benzoate, ethylparaben, linalool, arginine, chlorhexidine, dihydrochloride, glutamic acid, hexyl cinnamal, butyphenyl methylpropional, limonene, benzyl alcohol, benzyl salicylate, serine, hydroxypropyltrimonium hydrolyzed wheat protein, citronellol, 2-oleamido-1,3-octadecanediol, euterpe oleracea fruit extract, parfum/fragrance


Plusy:
*ładnie pachnie
*wydajność
*konsystencja masełka
*błyszczące włosy

Minusy:
*efekt wygładzania i odzywienia krótkotrwały
*przetłuszcza włosy
*przy pierwszym zastosowaniu wysuszyła moje włosy

Maska Loreal z keratyną nie powala mnie na kolana. Nie poradziła sobie z moimi włosami,  po ładnej objętości szybko nie było śladu i pojawił się efekt przetłuszcenia.
Nie wiem czy akurat moje włosy tak reagująna tą maskę, ponieważ  moja koleżanka ( blondynka ) która obdarowałam tym kosmetykiem jest nim zachwycona.

A czy Wy stosowałyście ta maskę ? jak wasze włosy na nią reagowały ?

Pozdrawiam serdecznie Kendzi

Zdjęcia przedstawione na blogu są moją własnością. Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części bloga (takze kopiowanie tekstu, lub jego czesci )oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej (Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz.170)

1 komentarz:

  1. Nigdy jej nie miałam i w sumie nie wiem czy chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń