Translate

poniedziałek, 6 października 2014

Kanebo, SENSAI Cellular Performance, Hydrachange Tinted Gel


Kanebo Sensai Cellular Performance Hydrachange Tinted Gel Crema
 - dokładnie mówiąc Krem nawilżająco-tonizujący cena ok 299zł za 40ml



Opis produku:



Krem na dzień, wzbogacony Kompleksem Hydrachange, który przyspiesza produkcję kwasu hialuronowego dla zapewnienia jędrniejszej, głęboko nawilżonej i rozświetlonej cery.
Posiada specjalną formułę o bogatej, podobnej do żelu konsystencji, która uelastycznia skórę i doskonale nawilża. Podczas aplikacji, na skórze równomiernie rozprowadzane są także delikatne pigmenty zapewniające subtelny kolor. 
Rezultat: nawilżona i promienna cera z naturalnie wyglądającym kolorem.





Do dyspozycji mamy aż trzy kolory. Ja dostałam numer 3 Soft almond.. Troszeczkę za ciemny do mojej karnacji.Ale myślę że będzie dobry  w okresie wakacyjnym. Zobaczymy.






Konsystencja kremu jest lepka, więc rozprowadza się tak sobie. Zapach nawet ładny.

Niestety nie moge się za bardzo wypowiedzieć na jego temat, ponieważ po nałożeniu wygladałam "strasznie" przez ten ciemny kolor. Więc szybko go zmyłam. Zauważyłam jednak że podczas nakładania ładnie nawilżał skórę. Zaczekam z wypróbowaniem do kwietnia, kiedy będę mogła się opalić i go zastosować.



Pozdrawiam serdecznie Kendzi





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz