Translate

sobota, 18 października 2014

KWC czyli mój kosmetyk wszechczasów - Midollo di bamboo

Hej. Dziś chcialabym Wam przedstawić jeden z moich ulubionych kosmetyków do włosów

MIDOLLO DI BAMBOO firmy AlfaParf Milano

Co kryje się pod ta nazwą? Profesjonalna seria kosmetyków do odbudowy struktury włosa.


Pierwsze spotaknie z ta serią kosmetykow nastąpiło w Hiszpanii w jednych z salonów fryzjerskich.
Moja fryzjerka zaproponowała mi  kuracje regenerujacą strukturę włosa, widząc stan moich.
Jestem osobą która bardzo często farbuje włosów, z powodu że mam naturalny średni blond, to dodatkowo przy ostrym słońcu powodowało że czasem musiałam farbować włosy co dwa tygodnie.
A co za tym idzie ? moje włosy stały się lekko zniszczone. Chociaż ratowałam je różnymi balsamami i maskami, to nic nie pomogło tak jak seria Midollo Di Bamboo.
W serii di bamboo mamy do dyspozycji szampon , maske , apmułki i spray. Preparaty midollo di bamboo stosowane sa do włosów prostych! z powodu swoich właściwości wygładzających.

Ja przedstawie Wam :

*Midollo di bamboo intensywną maskę proteinową Pro-concenrate cena ok 99zł za 500ml



Jest to skoncentrowana dawka uderzeniowa w zabiegu pielęgnacyjnym do całkowitej rekonstrukcji włosów ekstramalnie zniszczonych i osłabionych.  Producent podaje że są to kosmetyki wyłącznie do stosowania w salonach fryzjerskich w celu zagwarantowania pełnej regeneracji struktury włosa.
Ja stosuje te preparaty w domu, zgodnie z instrukcja mojej fryzjerki.

Naprawia wewnętrzne uszkodzenie włosow, odtwarza wiązania lipidowe w celu zachowania spójności  pomiedzy wewnętrzną i zewnętrzną częścią włosa oraz wzmacia  powierzchnie kapilarną, nadając jej doskonałą gładkość i elastyczność.


Co zawiera Pr-Concentrate:

Zawiera botaniczne wyciagi ze szpiku bambusa, oleju bawełnianego i hydrolizowanych protein w dużych stężeniach w celu odtworzenia wewnętrznego materiału włókna włosowego oraz przywróceniu włosom siły, witalności i elastyczności
Ja zakochalam się w tym bambusowym produkcie. Jego rewelacyjny zapach. Poza tym moje włosy juz po pierwszej aplikacji były wyraźnie miękkie, puszyste i rozsypywały się w palcach. Zakupiłam sobie ten produkt do domowego użytku razem z ampułkami renewal lotion. 
Używam go raz albo dwa razy w tygodniu. Zaraz po umyciu włosów nakładam go na wilgotne jeszcze włosy i pozostawiam na 10 minut pod źródłem ciepła ( suszarką ).


Jego konsystencja jest lekka. A 500ml opakowanie starcza mi na rok.






*Midollo di bamboo  Renewal lotion płyn regenerujący do zniczonych włosów cena ok 69zł za 12 ampułek 13ml


Renewal Lotion to regenerujący w jednorazowych ampulkach bez splukiwania, majacy na celu rekonstrukcje i wzmocnienie włosów o osłabionej struturze, włosow zniczonych i osłabionych,

Jest bardzo bogatą mieszanką stopniowo uwalniających oligoelementów. Stosowany regularnie  umozliwia odzyskanie 100% zdrowia i piękna naturalnych włosów.

Produkt jest sprzedawany jest w szklanych ampulkach, do każdego opakowania są dołaczone dwa sepcjalne plasikowe nakładki do przelamania. Konsystencja jest lejąca, koloru białego. Rozprowadzany na mokrywch włosach ( zaraz po zastosowaniu maski pro-concentrate i jej zmyciu ).
Suszymy wlosy suszarką.
Ja stosuje 1 ampułke raz na tydzień. Na poczatku stosowałam 2x w tygodniu, ale że już moje włosy doszły do siebie stosuje teraz tylko raz. Świetnie wygładza włosy ( nie potrzebujesz już używać prostownicy ) i świetnie nawilża.




Mam cicha nadzieję że zachęciłam Was do wypróbowania tej kuracji.
Oraz chcialabym usłyszeć wasze opinie na temat waszych ulubionych kosmetyków do pielęgnacji włosów.

Serdecznie pozdrawiam Kendzi


2 komentarze:

  1. Ciekawy produkt - nigdy sie z ta seria nie spotkałam przyznam szczerze - wyprobuje jak bede miała okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej zapytać u fryzjera o próbki. Bo czytałam recenzje że niektórym bardzo wysusza włosy. A szkoda kupować jak nie będą odpowiednie.

    OdpowiedzUsuń